meyra9 3247 benim yavrum da hastaydı 2 gündür. Serum falan taktırdık, içi gidiyor insanın. Rabbim şifa versin hepsine
Deletedmom_117 3247 Keşkelerin bir sorunu yok malesef 🥹Yumurtalıginda sorun var üç gün önce amaliyat oldu fakat içimde korku var ilerde ya bir sorun çıkarsa 🥲
Keremlihayat Allah şifa versin geçmiş olsun. İçi öyle bir yanıyor insanın çok iyi biliyorum. Hele bir de küçük minicik. Geçer gider inşallah geçici bir şeydir.
aven 3247 ilknur kuş icin bol bol dua edecegim annesi.Güzel dusun guzel enerji ver bebisine atlatıcaktir hastaligini insallah sifa bulsun
3247 aven amin canım inşallah çok üzgünüm ya bagırsakalrı hızlı çalışıyormuş emdıgı anda alttan gidiyor günde 10 dan fazla bez değiştiriyorum