Merhaba hanımlar bebeğim 2.5 aylık yaklaşık 1 haftadır elini emmeyi öğrendi yalnızca sorum şu ki sadece sol elini emiyor sağ elini ağzına götürdüğümde onu 1-2 saniye emip bırakıyor ben götürmesem sağı kendiliğinden götürdüğünü hiç görmedim acaba ilk başlangıçta böyle önce bi eli sonra diğer eli mi keşfediyorlar yoksa Allah korusun internetten araştırdığım kadarıyla brakial pleksus denilen hastalık mı bu?