aybigeninanasi Merhaba anneler, uygulamayı açınca çıkan yazıda, çocuğunuzun bu ay içinde hepatit a aşısı tekrar dozunu olması gerekebilir yazıyo. Bu ay aşısı oldugunj bilmiyorum. Googleda da bulamadım. Ne demek bilen var mı, kızım 2.5 yaş
Mrvak aybigeninanasi hepatit bi 18. Ayda bide 24. Ayda oluyo tekrar dozu yok canım 2 doz şeklinde eğer şüphelendiysen sağlık ocağına sor bi onlarda kayıt vardır