Gamzecelik Arkadaşlar merhaba, adetim gecikti normalde bu kadar gecikmez 34.gündeyim gecikmede. 27 günde bir adet olurum.Gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı. Ne diyorsunuz bir öneriniz var mı -
yaren317_ Gamzecelik sanırım bu ara mevsim değişikliği etkisi mi oldu anlamadim herkes aynı dün yine böyle post açılmıştı ben bende aynı durumdayım gecikti testler negatif kan testi de negatif ama hâlâ adet olmadım düzensizlikten olabilir
yaren317_ Gamzecelik siz bekliyor musunuz bilmiyorum ama benim daha kızım 2 buçuk yaşında inşallah mevsimsel düzensizliktendir en kısa zamanda adet olurum diye umuyorum
yaren317_ Gamzecelik Sevindim ben daha olmadım bugün yine kan verdim ve kadın doğumdan randevu aldım yarın için