septembrmom princees kabarmış ama patlaması aylar da sürebilir. Doktorumuz 5. Ayda kabarmış dedi çıkması 8 ayı buldu 😅
princees septembrmom cok korktum gerçekten çünkü aylardir kaşınıyor salya akıyor sürekli huysuz birde daha ne zaman çıkar kim bilir 🥺
sibelssc Patlaması ayları bulabilir benim kızımın 3 aylikken başladı ilk dışı 11 aylikken çıktı, aşırı şiş olunca çıkıyor sanki bunun zamani var daha malsef
cerrahoglu princees moralinizi bozmak istemem ama benim kızımında 5. Ayda diş etleri aynı böyleydi şu an 10 aylık diş etleri hala aynı ve hiç diş yok 😅
cerrahoglu DefneAliKerem ya maşallah 😅 etrafımdaki bebelerde hep dişli 😁 bazen ne kadar geç o kadar iyi diyorum valla memelerin selameti için 😅😅
efe_23 10 aylık oğlumun 7 dişi var bu konuda kendimi prof ilan edebilirim bence 😄 İlk dişimiz 5. Ayın başında çıktı sonra sürekli diş çıkardık dr çok hızlı çıkmış ama sorun değil olabilir dedi. Şuanda yine huysuz sanırım 8. Yolda 🤣