BirAnneBirBebekkkKk Eger çocuk filan emzirmiyorsaniz “ YAZZ ” hapını alabilirsiniz 2 senedir kullanıyorum herhangi birsey yapmadi hormonu en az olan hapti sanırım
Yusufahlas BirAnneBirBebekkkKk merhaba sağlık ocağına gitsem doktor yazar mı bilginiz var mı yoksa kadın doğuma mı gitmem gerekir
erkencikus_ aysebb sağlık ocağı verir mi yazar mi yani emziriyorum hastaneye gtmeye üşeniyorum 😂 ne kadardan beri kullanıyosunuz acaba Ücretli fiyatı ne ki eczaneden alsak
emine214 aysebb bir zararı oldu mu sütünüz değişti mi (azalma, çoğalma , bebekte huzursuzluk veya meme reddi..) Bide siz kilo aldınız mı ?
aysebb erkencikus_ Ben 7,5 ay oldu doğum yapalı zaten doğumdan sonrada adet olmamıştım. İlaçtan sonrada olmadım