Herkese merhaba bebeklerim ço ksıcakalr bastırdığı zaman cok terlediler Bi sıcak Bi soguk kaldılar arabadan in bin hastaneye gir derken sanırım üşüttülrr hafif öksürük var cigerleir iyi dedi doktor hava falan verdiler ama öksürükle birlikte bebeğim beslendikten sonra hep kusuyor kusunca rahatlıyor ama bu kusmaya ne yapmak lazım doktor iyileştikce geçicek dedi ama ben rahat edemiyorum. Sesleride kısıldı hafif. Prematüre bebeklerim bu arada.