mLyyk Dün Viaport avm gittik, gayet iyi koşturuyodu. Sonra yemek yedirmek için bir banka oturdum aklına telefon geldi, bende vermedim. Evde yine açıyorum arada ama dışarda yasak. Başladı mızmızlanmaya, ne yapsak susmuyor. Scooter var, ona biniyor iniyor ben sürcem diyo sonra ağlamaya başlıyor😂 Allahım bağırmamak için zor durdum, eşimde oyalamaya çalışıyor falan. Sabırrr sabırrrr, dedim bu susmaz daha. Ama biliyorum telefon için yapıyor. 10 dk sürdü bu kriz anı, sonra yemek yemeye gittik bir yere gayet iyiydi neşeliydi. Biraz sabretmek gerekiyor.