bircananne bebim bebeğimde biz ‘sıcak su kovası terapii’ kullanmıştık doktorun tavsiyesi ile. Sıcak su (banuo yapılacak sıcaklıkta bir su tabii) dolu bir kovaya bebeği oturtarak oluyor bu da. Küvetinde de yapabilirsiniz. Ben her gece yaptım hatta günde bir iki kez denedim. 2-3 gün ardından hem kaka düzene girdi hem de gazına faydası oldu. Tavsiyemdir, hem de olabilecek en doğal yok. O dönemde bebim kızım da ilk etapta 6gün kaka yapmamıştı,hatta kova akabinde se yine bi 4 gün falan yapmadı ama daha sonra işe yaramaya başlamıştı yavaş yavaş, bem de her gğn yaptım