peri771_ ben evde sineklik kullandım, hem biz rahat ettik hem de bebek. Tablet hiç kullanmadım açıkçası. Dışarıda olduğumuz durumlarda da çok nadiren de olsa bi sprey kullandım hatta sadece uçucu yağ içeren basit bir şeydi. Bizim doktorumuzun bu konuda bir paylaşımı vR, onu da ekleyeyim..