ays45 bebeklerde anne karnında oluşup doğumla geçen bir şeymiş. Bazı bebeklerde kapanmayabiliyormuş. Benim bebeğimde de çıktı doktorumuz farketti çocuk kardiyolojisine yönlendirdi.
Neyse şehir hastanesine gittik orda kalbinde delik ,akciğere giden damarlarda da darlık olduğunu söylediler. Önemli bir durum değilmiş ama takipte kalınacakmış. Tabi biz salya sümük…
Tek doktorla kalmayalım dedik başka şehirde iyi bir doktor bulup ona da gösterdik. Bir hafta sonra başka doktora gittik delik kapanmış bile :) Damardaki darlıkta büyüdükçe genişleyebilen biseymiş. Böyle kalmasında da müdahale gerektirmezmiş. Kontrol altında tutulacak sürekli.
Yani sizi çok iyi anlıyorum ama korkmayın takipte kalın 🙏🏼 Bir de üfürümün derecesi oluyormuş o da önemli. Sizinki kaç derece?