Bı tane kaynana lazım o hemen veriyor alışıyor zaten ( Ben emzık vermeyı düşünmüyordum eşime de söyledim o da sen bilirsin dedi biz bırlık oturuyoruz kaynana doğduğundan beri her gün söyledı emzık ver işte sana rahatlık susturucu falan bende güzelce dedim vermek istemiyorum diye Bı akşam eşimle dışarı çıktık çocuğu bıraktık almış emziği vermiş çocuğa Bı geldim ki sok oldum şimdi de emzıksız durmuyor ☹️