tansu44 bebeklerimiz hepsi farklı yapıya sahip olduğu için aslında şaşırmamak ve onlardan çok şey beklememek lazım aslında , benim kızımda ilklerde karın üstü 1-2 dk dursa ağlıyordu sonra ben onu direkt yere koydum 6,5 ayda o öyle öyle kendince sırt üstü yüz üstü derken bir kaç güne çözdü sonra en sevdiği şeyi karşısına koydum derken ona gitmeye çalıştı böyle böyle başladı