yeniann İki buçuk aylık bebeğim yanlışlıkla parmağını gözüne soktu. Gözü ıslak oldu 1 damla çıktı ama ağlamadı uykusu olduğu için emzirdim şuan uyuyor sizce bir şey olmuşmudur?
Azram3523 yeniann benim bebeğim sürekli gözünü kaşıyor yanlarını bazen yırtıyor bi sorun olmadı 9 aylık sanmıyorum ki bi sorun olmamıştır
-Drkegsbl- yeniann Bence yirtsa çok ağlardi ve gözü sürekli akar sulanırdı. Kızarırdi. Bunlari gözlemleyin olmadı doktor bakar zaten.
yeniann Azram3523 Busr susunbebekuyuyo susunbebekuyuyo İNŞALLAH KIZLAR DEDİĞİNİZ GİBİ OLUR KORKTUM BİRDE KÖYDEYİX