Elisarli merhaba bende önlisans kpss hazırlanıyorum, tarihteyim gerisi bitti. Kendimi denemek amaçlı yks girdim ve bu ne dedim, yani tarih coğrafya full ama Türkçe de zor yetiştim felan. Ve o an dedim ki kesinlikle kronometre tutup deneme çözmeyelim evde. Çünkü zaman kavramı bilmiyorum ben ilk defa zorlandım. İyi ki girmişim diyorum. İyi ki girmişim de önceden ciddi bir Sınav modunda kendimi görmüşüm. Bence bol bol deneme çözün. Birde hangi hocalardan dinlediniz bilmiyorum ama coğrafya da sayınhocam coğrafya var hergün deneme çözüp anlatıyor YouTube. Çok ayrıntılı anlatıyor her şık üstünde sanki ilk defa anlatıyor gibi duruyor. Bence ona da bakabilirsiniz. Ben mesela mutfak toplarken açıyorum veya çamaşır katlarken felan hem dinleyip hem iş yapıyorum.