mutluanned Kızlar oğlum 2 aylık evin içi 29 derece biz alt katta yaşadığımız için kapı pencere açmıyoruz ben oğluma atlet kısa kollu zıbın ve uzun alt giydiriyorum ve çorap yanlış mı yapıyorum hasta olmasından korkuyorum yeni bir hastalık atlattık
jap mutluanned cam niye açmıyosunuz evi havalandırmıyo musun? Tek kat alt ve üst yeterli çoraba gerek yok
denizalismom mutluanned 2 ay 28 günlük şuan 29 derece bizimde sadece askılı zıbın var üstünde ve balkon kapısı da aralıklı açık
_YanakReisinAnnesii mutluanned çorap falan giydirmenize gerek yok ki zaten eviniz de çok sıcakmış. Zıbın ve altına kapri şort veya incecik uzun bir alt giydirmeniz yeterli
mutluanned jap evi havalandırıyorum gün içinde ama giriş katta yaşıyoruz ve korkuyorum cam açamıyorum haliyle
betulahsen Bizim evimiz 27 -28 derece gün icinde sadece zıbın ile duruyor, Gece yatarken de sadece zibin ayaklarını da müslin ile örtüyorum. Bebekler sıcaktan hasta olurlar
deleted20517 mutluanned gece uyurken çorap giydirilmez kan dolaşımını yavaşlatıyor,bide çok fazla giydiriyorsunuz askılı zıbın kısa şort bile yeterli
gulsaherdemcibal mutluanned bnm 25 derece sifr kol zibinla duruyo ustunude ortturmez isilik olur yapma duş aldır hergun
mutluanned gulsaherdemcibal bugün aşı olduk duş aldıramıyorum ama her gün aldırmaya çalışıyorum şimdi çıkardım üstünü zıbın üstüne şortlu tulum giydirdim ferahladı yavrum