1sirinannesi linaaaaaaaass Kızım ilk doğduğu zamanlar vardı, kendi anneme sordum sende de oldu normal demişti, sonra geçti ondan sonra hiç olmadı.
theyikik Benim kızım da 3 ay 23 günlük onda da oldu yarın doktora götürcem. Kötü koku ateş yoksa normal diyorlar ama bilemedim. Şeffaf mı sizin ki