Canım merhaba benim bebeğimde de yenidoğan döneminde alt ast yüksekliği yaşamıştık.Ama bizimki 800,900′lerdeydi
ilk tahlillerde alt ast yüksek cıkmamiştı ama geçmeyen sarılığı vardi.Genetik hastalıklar,metabolik hastalıklar,anneden bebeğe geçen enfeksiyon,safra kesesi kanalı eksikliği buna sebep olabilir.Nedensiz de olabilir.Ultrason çekilip ilk başta safra kesesi kanalı var mı yok mu diye bakılmalı.Beyaz kakası var mı?Yoksa henüz korkmanıza gerek yok.Bizde bile nakil olmadı,iki ay bir haftalıktı.Yani biraz geçti.Eğer sebep bulunamayıp birkaç ay geçerse nakil olur.Korkmayın aslii34