ymc516_ Arkadaşlar oğlumun bugün kan tahlili yaptırdık kan değerlerimiz düşüktü onun takibi için anlayan aramızda sağlıkçı var mı acaba pazartesi gidicez ama merak ettim
canan1905 belli zaten normal dışı olanlar pembe seritle gecmisler demirin olmasi gereken 40 ve uzeri sizin ki 31 çıkmış takviye verir muhtemelen yani trombosit baya yüksek çıkmış o deger ne ile alakali acaba bende merak ettim
ymc516_ Yok hayır sadece demir eksikligimiz vardı halen o devam ediyormuş diğerlerini dikkate almıyoruz dedi doktor sorun yokmus