zuhrede Arkadaşlar merhaba 3 kimyasal gebeliğim vardı genetik test yaptırmak istiyorum, yaptıranlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız nasıl oluyor ne yapmak gerekiyor süreç nasıl ücret ne devlette yapılıyor mu kan testiyle mi bakılıyor
Zoom zuhrede Mhrsden tıbbi genetik bölümüne randevu alıp gidiyorsunuz zaten doktor size soruyor bütün herşeyi kan veriyorsunuz sonuçlar çıkınca duruma göre değerlendirme yapıyorlar. Benim doktorum sadece bana git demişti ama ben eşimi de götürüp ona da bakılmasını istedim bir de ekstra kan pıhtılaşması için de bakılsın dedi doktorum dedim aslında öyle bişey dememişti ama kan pıhtılaşması çıkmıştı gebeliğim boyunca kan sulandırıcı kullandım
linam008 zuhrede 3 kürtajım vardı şehir hastanesinden geçen ay randevu buldum tıbbi genetik bölümünden durumu izah ettim doktor bir kagıt verdi 3 tüp kan alındı sonuçlar 2 aya çıkar dedi ücretsiz yaptırdım
hndathn zuhrede fakülte Hastanesi’nde yaptırdım. oğlum ilk çocuğum ve doğuştan tek böbrekli 2. Bebeğimi 3 aylıkken kaybettim.kadin doğuma randevu aldım git birkaç tane de daha düşük olsuna getirmek istedi doktor ortalığı birbirine kattım.sonra benden önce 6 tüp kan aldı kadın doğum sonrasında elime bir kağıt verip genetik bölümüne yolladilar orda da benim kanım hem pıhtılaşma varmı yok mu diye bakıldı hemde genetiğim tarandı ara ara 3 tüp kan verdim hep cagrilip eşimde 1 tüp kan verdi onun sadece genetiği tarandı tam 45 günü falan buldu net şekilde durumunun sonuçlanması.
Minigim38 zuhrede bebeğim epilepsi hastası onun verdik daha geçen hafta bizi Nöroloji yönlendirdi ama siz tıbbi genetik bölümünden randevu alıyorsunuz erkenden gidin ama erkenden öğle arasına giriyorlar ve öğlenden sonra 3 gibi kapanıyor. 1 tüp kan verdik birkaç ay sonra çıkacakmış sonucu mesaj gelecekmis
hndathn zencizeytin hormonlarımda pıhtılaşma dengesini sağlayan değerlerim çok düşük çıktı artı olarak doğuştan gelen bir pıhtılaşma bozukluğum olduğunu bunun ilk çocuğum olan oğlumun doğumuyla beraber uyandığını öğrendim. Pıhtılaşma 2 cesitmis. Biri sonradan kazanılan biri doğuştan gelen.bendeki dogustan.Kizimdaki doğum doktorum değerlerimi görünce sen hiç felç gecirdin mi çocukken diye sordu 14 yasimda yüzümün sol tarafına ve sol koluma inme indi benim 3 ay tedavi gördüm bir sorunum kalmadı o zaman psikolojik olduğunu soylediler ama psikolojik değil aslında doğuştan gelen bu pıhtılaşma bozukluğunun çocukluk felci yaptığını ve daha o zaman o yaşta bana bu testlerin uygulanmasının doğru olduğunu söyledi doktorum.gebeliklerim artık kan sulandırıcılarla geçiyor normal zamanımda da 6 ayda 1 kan verip pıhtılaşma bozukluğuma baktırmak zorundayım doğuştan olduğu için her an tekrar bir felç ya da kalbime beynime pıhtı atma durumumun olduğunu söyledi doktorlar
canomerss Tıbbi genetikten randevu alıyorsunuz. Tıp fakültesine gitmiştik. Eşim ve benden kan aldılar. 5 aşamalı test yapıldı. Her aşama sonucu 1 ay sürdü. İkimizdede gen testi sonucu temiz çıktı. Özel çocuğum olduğu için bu test yapıldı. Test devlette ücretsiz oldu.
zencizeytin hndathn çok üzgünüm 😔 Allah’ım şifa versin bebeğinize ve size. Sağlık sorunları çok zor yolunuza çiçekler serilsin 🥹