Elsnazan Busss123 doktor mu söledi kullanın diye bebeğim 1 yaşında sadece d vitamini kullanıyorum o kadar
hndathn Busss123 doktorunuza danışın derim. Kızımın ve oğlumun doktoru 3 yaştan önce d vitamini hariç hiçbir takviyeyi önermiyordu
Busss123 Elsnazan hayır doktor tahlil yaptı sonuç belli değil ama kullanlar var o yüzden sordum iştahsız bi bebek
Gmzeycl Bende gelisimi guzel olsun diye doktora sordum henuz erken 3 yasindayken baslayalim dedi balik yaglari en dipteki baliklardan yapiliyor oda cok fazla cinko iceriyor dedi 3 yasini bekliyecegim bende