minikok Arkadaşlar bebeğim bugün göz muayenesi götürdük göz ölçümü yapıldı doktor astgimat dddi ama derecesini falan söylemedi 1 yaş olmadan tekrar kontrole getirin dedi fotoğraf koyacağım acaba kaç derece bilgisi olan var mı ?
goktugunannesi33 minikok merhaba yaşına girdi mi acaba bizim de aynısı var yaşında geriledi mi sizin yoksa gözlük verdi mi doktor