Bizde aynı durumu yaşadık maalesef, doktorumuz Bebelac thickener ilacı verdi. Sütümü sağıp toz şeklinde olan ilacı biberona ekleyip veriyordum. Ve baya azalmıştı reflü. Daha sonraları mamaya da ekleyip vermeye başladım. %70 azaldı reflü. Tamamen geçmiyor ama azalma yaşanıyor. Şuan ek gıda dönemindeyiz. Neredeyse bitti diyebilirim. Ek gıdaya geçene kadar bu süreç devam ediyor