Medihayldz Belki daha önce post açmıstım bilen bilir hipp organik kullanıyordum ancak 40cc anca ıcıyor dılıyle ıtıyor kabız ve gaz yapmayan mama önerilerinizi alabilirmiyim
Deletedmom781 Medihayldz dogdugnda hastanedeki mamadan kullandk sonra bebelac gectik suan sorun yadamiyorm muhendisoglunun sayfasndan bakmistm degerlerine de bi goz at istersen iceri temiz anne sutunede yakin yani vok kotu degil
Superisi Medihayldz canım biz aptamil conformilden bebelac golda geçtik şuan iyi 3 gün sonra kontorele gidicez İnşallah kilo alımıda iyidir
Balboceginannesi Medihayldz biz similac kullanıyoruz çok memnunum oğlumun kilosunu vs hep o düzeltti çok şükür. İçeriği de iyi. Hiçbir sorun yapmadı
Medihayldz Deletedmom781 bende ordan baktım aslında hipp. Combiotiki mesela almadı:/ bakayım tekrardan
D_9 Sma optipro kullanıyoruz ne gaz yaptı ahım şahım ne de kabız yaptı çok şükür çokda güzel kilo alıyor 2 aylığız 120 cc yiyor 🤷♀️
Superisi Medihayldz bizde gaz ve kabızlık yaptı sonrada içmemeye başladı doktor önerisi ile Bebelac golda geçtik
D_9 Evolvia kullandık hastaneden çıkınca 1 hafta sonra aptamil şimdi Sma optipro kullanıyoruz ne gaz yaptı ahım şahım ne de kabız yaptı çok şükür çokda güzel kilo alıyor 2 aylığız 120 cc yiyor 🤷♀️
Guldas [bilinmeyen] Aptamil verin, tadı ve içeriği çok iyi. Sindirimi çok rahat gaz ve kabızlık yapmıyor.