aylizinannesiiii AnnaKurt çok soğuk olmuyor mu canım 16 biz 23 e düşürünce ev halkı hapşırık tıkşırık başlıyor😂😂😂
AnnaKurt aylizinannesiiii Bizim ev amerikan mutfak açık kapılar vs. Havaya üflüyor klima tüm eve yayılıyor sabaha kadar serin oluyor
aylizinannesiiii AnnaKurt ay benimde hep hayalimdi Amerikan mutfak küçüklüğümden beri hayal ederdim evimiz keşke böyle olsa diye anılarım canlandı 🥹🥹
aylizinannesiiii AnnaKurt öyle demee küçükken öyle evler zengin eviydi gittiğimizde lüks altın varaklı açık mutfaklı olurdu çok özenirdim 😂😂😂😂❤️❤️❤️
AnnaKurt aylizinannesiiii Ahahhahaha ya toplu durunca benim için de güzel. Ama toplu durunca ajkakqjwj
azrasmommm kurttt 24 e aldım üfleme ayarını da en düşüğe aldım. Yarım saat falan 18 derecede soğutup hava nemlendiricisi açıyorum sonra 24 e sabitliyorum
ugrakyagiz kurttt 27/28 arası kapı açık oh mis gibi yatıyor erkek bebek sıcağa gelemiyor eşimde yatak odasında pervaneyle yatıyor malum oğlum bırakmıyor uyusun