Kızlar bana bir akıl verin rica ediyorum kızım 4 aylık ek gıdaya başladık 1 ayda meme reddi oldu mama reddi oldu bütün mamaları denedik mamaların içine pekmez koyup verdim vanilya özü koyup verdim yok malesef yemiyor kilo alımı vs durdu her yolu denedim 7 8 tame biberon değiştirdim ama malesef içmiyor mamamyı katarerle bile besledim şırangaylada vermeye çalıştım ama malesef hatta çay bardağına koyup o şekilde bile denedim aklınıza gelen her şeyi denedim tabi bunları hep doktor kontrolunde yaptık son çare ek gıdaya başladık yavaş yavaş ama ek gıdayıda almıyor arı mama denedim henüz ama ev yapımı bebe bisküvisiyle mama falan yaptım içine muz vs koyarak yemiyor kilo alımı geriden geliyor bu arada bütün testlerde yapıldı idrar testi kaka testi hatta bağırsaktan ultrason bile çektirdik bağırsak düğümlendmesi varmı diye görmek için çok şükür sonuçlar temiz çıktı ama bir türlü yeniyor yemediği için karnı aç ağlıyo çok huzursuz ve uyuyamıyorda haliyle bana bir akıl verin şunu yap şunu dene kilo alır veya bebeğinizin sevdiği bir tarif var mıdır bu arada bu çocuk aç acıkınca yer kitaplarınıda aldım tariflerimordan yapıyorum yemiyor bir türlü başına gelen varmı veya bu durumu yaşayan nasıl aştınız veya ne tavsiye edersiniz