ela2103 biz de kaçırdık bizim kaçırmamızın sebebi hemşirenin yanlış tarih vermesiydi neyse. Hemen anlatayım; hemşireniz sizi bir kağıtla yönlendiriyor verem savaşa gidiyorsunuz verem savaşta bebeğinizin bu güne dek verem olmadığına dair cilt testi yapılıyor. O da şöyle kızıma cuma yapıldı sonuç pazartesi alındı. Daha sonra çıkan sonuçla sağlık ocağına gidip aşı oluyorsunuz. Bu 3 gün boyunca ya da içte ne kadar bekleyecekse kolunda test o süre içinde banyo yapmıyor, o bölgeye su değmemesi gerekiyor