Papatya-eylul88 Kizlar carsmba gunu dr.sistemden istedi idrar kültürü bebegim icin 3 gün suresi varmıs bugun öglen verdik ama e nabizda sonuç gorunmuyor.gecmi düşüyor bilen var mı?neden göremiyorum.?
farelikoyunkavalcisi Papatya-eylul88 sonuç çıkınca görünür o da en erken pazartesi olur bizim hastanede mesela haftasonu calismiyorlar kültürleri
rabilay İdrar kültüründe üreme görüldüğünde geç çıkıyormuş sonuçlar biz özelde yaptırdık ama bizim de öyle olmuştu
farelikoyunkavalcisi Papatya-eylul88 labaratuvarda çalışıyorlar eğer bakteri yoksa daha erken çıkıyor bakteri varsa hangi bakteri olduğu hangi antibiyotiğe dirençli hangisine duyarlı olduğunu belirlemesi daha uzun sürebiliyor ama hastanenin kapasitesine bağlı dediğim gibi benim çalıştığım hastane haftasonlari kültür çalışmıyordu mesela