Rotavirüs ilk dozunu oldu hiç bişey yoktu hafif halsizdi iştahsızdı uyudu misafirliğe gittik maalesef beklenmedik bi kalabalık oldu kafası kaldırmadı galiba eve geldik bi ağladı sanki bir yeri kopar gibi pişik mi diye baltım yok altonı açınca başladı ağlamaya ama görünürde yok aşı yaparmı böyle çok fena ağladı