Merhaba anneler oğlum 4 aylık oldu olalı meme reddi yapıyor ağlıyor emzirmeye çalışırken
Birde uyku düzeni vardı en azinda en geç her akşam 10 bucukda uyurdu sonra uyanmazdida
Şimdi geç uyuyor ağlıyor direniyor
Niye böyle oldu acaba 4.ay atağı falan mı
Öyleyse de ne biter
Veya önereceğiniz şeyler varmı özellikle uyku için nasıl yol izlemeliyim