bilemedimya Sürekli tükürük biriktiriyor ağzında çenesinde asiri dercede yani kıyafeti sırılsıklam olacak derecede Normal bi durum mu?
annebenimucmamgerek bilemedimya 2.aya girer girmez başladı bizimki de. Aşırı alt dudağını emme de var sıcaklarda yara olmasa bari 🥲
bilemedimya lidokain bseceylan Çocuğum ilk çocuğundan böyle değildi aşırı derecede biriktiriyor kıyafetleri ıslanıyor Bilemedim ya Çok teşekkür ederim cevabınız jcin
NewMomm1 bilemedimya 6 aylık oldu hala lama gibi tükürüyor. Diş çıkaracağı için salyayı geçtim baya baya suratımıza tükürüyor tükürükçüler gibi hshdhshdahs