Kızlar bebeğim 5 aylık alerjik olduğu için mama değiştirdik ama tadı gerçekten kötü birisi burda mamalarına bir çay kaşığı ucuyla hurma özü koyup tatlandırabilirsin demişti bugün koydum bebeğim de severek içti ama her öğünde sütüne katmanın bir zararı var mıdır