Herkese merhaba ilk postum Bebeğim 45 günlük yaklaşık ilk gece uykusuna gececegimiz vakit yani 7bucuk 8den sonra bebeğim aşırı huysuz oluyor sürekli ağlıyor uyutmaya çalışıyorum çoğu zaman 9 buçuğu buluyor uyuması, erken mi uyutuyorum diye düşünüyorum bu sefer de ağlıyor devamlı, emziriyorum dolu dolu emiyor iki memeyi de ama uyuturken emzik veriyorum böyle ıımm ımm diye emiyor emdiği ağlayarak doymamış gibi hissediyorum
Gün boyu bebek uyaranlara maruz kalıp yorulduğu için akşam sinirliligi denen bisey olabiliyormuş
Sizde de oluyor mu ??
Aç mı sinirli mi bilemiyorum mama versem alışır o alışınca sütüm azalır diye korkuyorum
Yardımcı olur musunuz