kimbumadam birtanecikoglum Anladım canım , biz malzemeleri kendimiz aldık .. hatta boyayı tek almıştık kapatmayınca tekrar istedi boyacı belki astar olsaydı tek yeterdi çokta anladığım konular değil😌
birtanecikoglum kimbumadam anladım canım güle güle kullanın :) olsun kaç litre kullandınız siz kum beyazı sence ne renge yakın ben canlı hiç görmedim karteladan gördüm
Balyanak_19 Tatlimomy yağsız boya asla tavsiye etmiyorum çok kötü işlet birşey su damlası bile leke olarak kalıyor mesela banyo lavabo düğme önleri hep su damlası yağlı boya ve açık renkler güzel evi daha ferah gösteriyor