Bence kilosu iyi 2620 doğdu kızım 2.ayda 3900 oldu günlük 30 35 gram alması gerekiyormuş 27 gram almış 1.ayda 3150ydi çok yavaş kilo alıyoruz anne sütü ile ilerliyoruz sağıp veriyorum bazen ama çok uyuşuk ve iştahsız bi bebek her zaman beni zorluyo sürekli uyuyo saatlerce aç kalsa yine de iştahlı emmiyo sağlık sorunları baş göstercek böyle giderse