Merhaba anneler,
Oğlum 32 aylık çoğu sabahları altı kuru kalkıyor ara sıra kaka ve çişi geldiğini söylüyor bezi 3,4 saat kuru kalıyor ve ne zaman bezlesem bir bakıyorum çıkartmış asla istemiyor bende bugun itibariyle tuvalet eğitimine başladım ama çişini asla tuvalete yapmak istemiyor lazımlığına oturuyor çiş bitti diyip hemen kalkmak istiyor bugun 5 saate yakın çişini tuttu 1 kere kaçırdı ardından yine saatlerce tuttu bende gece uykusunda yine takmak zorunda kaldım bezini ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim yarın sabah deneyimli annelerden bir yol istiyorum 🥹