Beril4226 kızım alerjik rinit benim.6-9 ay aradı geçmek bilmeyen burun akıntısı göz yaşarmasi ağzı açık uyuma horlama şikayetlerini söyleyince geçmiş olsun alerjik riniti var dedi.9.ayindan beri her sonbahar ve ilkbahar mevsim geçişlerinde aynı belirtileri gösteriyor şuan 3 yaş 2 aylık. Raporlu toz alerji ilacı ve burun spreyi var kızımın. Onları kullanınca belirtiler hafifliyor ama bahar zamanı geçmeden asla tam anlamıyla alerjik reaksiyonu kesilmiyor ve bu süreç hemen hemen 1-3 ayı buluyor her defasında. Ateş hiç olmadi kızım da