34 günlük bebeğim var ve asla doymuyor gibi. Sütüm gerçekten geliyor görüyorum ama bebeğim doymuyor, emiyor da aslında. Çevre baskısı yaşıyorum sütün yetmiyor uzun süre emzirmiyormusun yoksa gibi gibi…. İşin kötüsü bebeğim emdikten sonra doymadı çok ağladı yarım saat geçti emdi ama yine huysuzdu mama verince uyudu. Haklı olabilirler mi ne yapmam gerek??