ebruliebruu
20 aylık ikizlerim var benimde. Her dönemin elbette bir zorluğu var. En başından beri tek baktım iyi ki de oyle yapmısım çünkü müdahele eden kimse olmadı, nasıl istediysem ben nasıl uygun görduysem oyle bu zamana kadar geldim. Tek sorun bence anne olarak hep aynı sabırda kalamamak, insanız elbette bu cok normal bir his. Pes ettiğim ben yapamıyorum galiba dediğim cok zaman oldu ama günün sonunda şükür ettim. İkizleri tek bebek gibi gördüm uyku saatleri yeme içme alt değiştirme hep aynı anda yaptım. İnanın kendimden de boyle bir performans asla beklemezdim 😊
Kolay değil ikiz annesi olmak ama zaman cok hızlı geçiyor kızlar hiç geçmicek gibi geliyor stresli zamanlarında ama oyle yada boyle geçiyor. Allah bebeklerimize sağlık versin bizede bol bol sabır. Bence yolun sonu aydınlık 🤍