Arkadaşlar aranızda Ankara’da sözleşmeli olarak anaokul öğretmenliği yapan varmı acaba var ise maddi ve manevi anlamda nasıl zormu veya normal.memur gibi yarım.gunmu varsa aranızda biraz bilgi verebilirim bende başvuru yapmak istiyorum olurmu tabi bilmiyorum ama