4 ay 23 günlüğüz gündüz uykusu yok denecek kadar az ama hiç dert etmiyorum uyurken çok özlüyorum zaten sabah olmak bilmiyor akşam 8 de yatıyor yarım saatte uykuya dalıyor ama ben 2 saat uyusa gidip öpmelere başlıyorum. Ninni filan da bilmiyorum ben İzmir marşını onuncu yıl marşını söyleyip duruyorum bi onunla uyuyo 😅arada bir andımız ve istiklal marşımızı da okuyorum 😅