Arkadaşlar son iki haftada soğuk algınlığı geçirdim, bu süreçte oğlum hep yanımdaydı, son günlerde de hava çok sıcaktı evde biraz cereyanda kaldı sanırım birkaç gün pencereleri hep açtım onu da yer halisina yatirmistim.
Ateşi yok ama kuru öksürüğü var 2-3 gündür devam ediyor, doktora gitmeli miyim? Allah korusun zatüre falan olur diye korkuyorum. Eşim de bir şeyi yok şimdi gidersek direkt antibiyotik verirler diyor. Bebeğim 5 aylık, nolur fikir verin.