atlasmommm Bacakları kolları soğuk olabilir bu normal. Siz ensesini,sırtını yada göğsünü kontrol edin. Bebeklerin üşüyüp üşümediği en iyi oradan anlaşılır ama o kadar sıcaklıkta sanmıyorum ki üşüsün. Yanlış anlamayın lütfen ama isilik olmuş diyorsunuz yazık günah bence örtmeyin üstünü. Benim evim şuan 24 derece, bu sıcaklığa bile rahatsız oluyor