moonla 11 aylık bebeğim özellikle gece uykusuna dalmamak için çok direniyor kalkmaya çalışıyor bi o yana bi bu yana dönüp duruyor. Bu durumu yaşayan oldumu acava? Uyku regresyonu mu acaba
58ozlem moonla ben de bir ara bebeğim tek uykuya mi düşüyor diye düşünmüştüm ama geçiyor merak etmeyin geçici bir süreç
aeaslan moonla merhaba bu uykuya direnme ne kadar devam etti acaba. Bizde 10 ay 8 günlüğüz sürekli böyleyiz hiç yapmazdı.
Belma26 Benim de bebişim 11 aylık günlerdir aynı sorunu yaşıyorum. Normalde uyuduğu saati kaçırıyoruz o uykuya dalana dek saat 10 - 10 buçuk oluyor. Ve çok yorucu.😕 Yalnız değilsiniz. Umarım normale dönebiliriz.