Liyabebekk Kızlar 18 aylık bebeğimi sallayarak uyutuyorum bazen çok uzun sürebiliyor uykuya dalması kendi kendine uyumasını nasıl becercem siz nasıl uyutuyorsunuz
deleted20517 Liyabebekk bende salayarak uyutuyordum birden bire sallamayi kestim yatağına koyuyorum dua açıyorum kendi kendine uykuya dalıyor,bu arada kızım 2 yaşına giriyor
ummhnaliatlas Liyabebekk oğlum 5 aylık olcak 1-2 kere sallamistim ama sonra kendi uykuya dalabiliyo diye daha ellemedim şuan desteksiz uyuyor sizde yatağına yatırıp ninni falan açın loş ışık olsun rutin yaparsanız sallamadan da uyuması gerektiğini anlar diye düşünüyorum 😊
Ulviyye14 Liyabebekk benim bebeğim 11 aylık.bazen kendi uyuyuor bazen ayakda sallayarak uyutuyorum.çokca oynayın yorulsun,gezdirin,yıkayın vücudunu,güldürün bolcA.o zaman rahat uykuya dalıyor bebekler.
Liyabebekk bir_prens_annesi_ hem sallıyorum hemde beyaz gürültüyle uyuyor bebeklikten alıştı kolik bebekti hala öyle uyuyor bende napcam bilmiyorum
mrvv67_ Uyku sinyallerini takip ediyorum. Bebeğim üç aylık. Emerken uyuyo genelde eğer doyar ama hala uyumadıysa ve uykusu varsa emziği veririm. Kucağımda pışpışlayarak uyur.
sam140324 İlk aylar kucağımda gezerek uyuyordu şuan emiyor uykusu gelince gazını çıkarip beşiğinde sallıyorum öyle uyuyor.
Liyabebekk ummhnaliatlas bir kaç kere denedim asla uyumuyor dakikalarca bağırıyor beni çağırıyor nasıl becercem bilmiyorum 🥲