zehra15 ateşi yüksek ve düşmüyorsa sadece bezle uyusun oda sıcaklığı normalde 22-23 ideal olanıdır ama sizde hemde ateşi de var ve odada sıcak. Calpolude 4 saatte bir verebilirsiniz kilosu kaç bilmiyorum ama benim oğlum 10 kilo 1 yaşında ben 1,5 tatlı kaşığı veriyorum ama mamaya katmayın sonuçta ilaç ve içeriğini bozarak vermiş olacaksınız. Eğer uyuyorsa uykusunda şırınga ile bebeğinizi yan yatırıp ağzının kenarından yavaşva verin.. buarada ayaklarını serin tutarsanız daha çabuk ateşi düşer çorap çıkarmayın diyenler saçmalamış