Kızım 3 yaşında artık zamanı geldi diye düşünüyorum biliyor tuvalet yapılması gerektiğini Bugun 5.ci gün ama hiçbir ilerleme yok inadından tuvaletini tutuyor idrar yolu enfeksiyonu olacak diye korkuyorum güzellikle konuşuyorum olmuyor kızıyorum olmuyor ne yapacağımı şaşırdım acaba acele mi ediyorum