elif0106 1 yaştan bildiriyorum çoğu zaman bende öyle hissediyorum sonrasında öyle hissettiğime de pişman oluyorum. Bu tamamiyle kimsenin desteği olmayışından. Benim kızımda geceleri inanılmaz sık uyanıyor yenidoğanken bile bu kadar sık uyanmıyordu belkide. Uykusuzluk, hiç birşeye yetişememe, yetememe hissi, tahammülsüzlük ve artan sıcaklarla birlikte bunalan bebelerin anneleri daha fazla daraltması vs vs. Artık depresyon mudur değil midir bilmiyorum ama birde zor bir çocuksa herşey daha da zorlaşıyor. Rabbim hepimize güç kuvvet versin sabırlı anne olmak bazen gerçekten çok zor oluyor