Arena123 Safra kesesi ultrasonda görünmeyebilir mi bütünnn belirtilerini yaşıyorum aşırı mide problemim ve sağ kaburga altında ağrım var ultrasonda görünmedi Olanların belirtileri neydi acaba
Kadifemsii Arena123 görünmesi lazım ben ameliyat oldum . Hamileyken çıktı bende kusmalarım oluyordu ve o kusmalardan sonra karnım kemiklerim ağrıdı hep bende ihmal ettim gebelikte normal diye . Sağ taraftan mideme doğru sancım olurdu gaz sancısının en şiddetli hali . Daha önce gaz sancısı yaşadığım için biliyorum ve o sanmıştım o kadar kötü oldum ki 6 yıllık evliliğimde ilk defa eşimi arayıp çabuk gel ölüyorum dedim o derece şiddetli bi sancıydı o gün öğrendik zaten . Bebeğim 4 aylık olduğunda da safrayı aldırdım görmen lazım bir kutu dolusu minik minik taşlar vardı .
3858mihes Arena123 benimde safra kesesinde taş vardı sırtımda bir noktada ağrı oluyordu yağlı yada yumurta yiyince midem ağrıyordu sağ kaburgamın altı ağrıyordu birde hamileyken koluma vurmuştu ağrısı ama hiç mide bulantım olmadı aldırdım 17 mm di taşlarım
cansubrldmr Arena123 geçmiş olsun bende de aşırı mide problemi var aç tok fark etmiyor sürekli. Bulantı hazımsızlık mide ağrısı var. Özel hst ultason çekildim çıkmadı. Endoskopi oldum kayda değer bişi çıkmadı. Doktorum güvenilir bi ultrason merkezine yönlendirdi orada bakıldı. Taş küçük olduğundan mı özel bulamadı bilmiyorum ama 2.8mm safra kristali çıktı. Her ultrason göremiyor ya da dikkatli mi bakmıyor bilmiyorum iyi bir yerde baktırın bence
Eesmaaanur Arena123 aah geçen hafta ne çektim bunun ağrısını. Basit bir sırt ağrısı sanıyordum ama günden güne arttı. Gece acilde MR çektiler taş var dediler. Sonra ultrasonda baktılar ertesi gün sizinki gibi görünmedi. Doktor da sınırdasın dedi ameliyat yapamam seni zaten 1 aylık bebeğin var dedi yolladı. Arada böyle ağrı çekecekmisim safra kesesini aldirana kadar. Ama onu da sınırda olduğum için devlet yapmıyormus. Özele gitmem gerekiyormuş. Oğlum ek gıdaya başlayana kadar en azından çekeceğim bu ağrıları.
Arena123 Kadifemsii gittim evet reflü dedi ama kaburgamın o bittiği yerde de ağrı ve sertlik var ilk başladı sağ omuz ağrısı aşırı yaşadım gebelikte sürekli acı acı kustum ben anlamadım bu ne
Arena123 3858mihes sizin oluyor muydu mide yanmanız ve sürekli ağızdan gaz çıkarma bide o kaburganın bittiği yerde resmen elime sertlik geliyor ağrıyor
Kadifemsii Arena123 reflü dediğiniz ağrıları yapmaz diye biliyorum . Başka bir doktora daha gidin detaylı usg isteyin
Arena123 Kadifemsii evet ya işin açığı kaburgamın altında hissettiğim o ağrı ve ilk başlarda yaşadığım omuz ağrısından dolayı ben safraya yordum
Arena123 Arena123 bide idr 3858mihes Arena123 iştah Kadifemsii iştahım hiç yok ve idrar rengi çok sarı
Kadifemsii Arena123 aynende bende de böyleydi . Su tüketiminiz azsa oda idrarın sarı olmasını tetikler. Dediğim gibi tekrar gidin ve detaylı usg isteyin . Eğer safraysa çekilecek dert değil hemen aldırın
3858mihes Arena123 iştahsızlık yoktu bende ben hamileyken öğrendim safra kesesinde taş olduğunu doğumdan 9 ay sonra genel cerraha gittim ameliyat olmamı söyledi ameliyattan sonra çok rahatladım