elifkos ksky bazen bendede oluyor o ya oturunca fln ağrı oluyor dikiş yerlerini hissediyorum sanki 7 ay oldu
seymasimsek12 Gurbettt34 hissizlik değil ama bazı dönemlerde hafif sızlama hissi oluyor. Romatizmalı insanların yağmur yağmadan önce yaşadığı gibi 🙃 5 ay oldu doğum yapalı
Gurbettt34 seymasimsek12 Sızlama çok olmuyor sayılı oldu ama ben dokununca böyle başka bir his gibi oluyor o tuhaf geliyor
elifkos @“Aysuvaroll”#p31430781dikisler duruyor mu ben düşüyor diye biliyorum gerçi içerde dikişin varmı bilmiyorum ama dıştan 5 tane var denilmişti merhem vermişlerdi kuruyup düştü onlar
Mrvsmt2502 Gurbettt34 doğum dikişlerim çoook kötüydü kötü dikilmiş nakil edileceğim için. Çekilmeyi dibine kadar yaşadım bana inanmıyorlardı bacağımdan çektiriyor dikiş diyordum. Nihayetinde tekrar ameliyat olacağım
Gurbettt34 Mrvsmt2502 Çok geçmiş olsun canım işte sanırım gerçekten her diken aynı beceriye sahip değil bazıları asla beceremiyo
Mrvsmt2502 Gurbettt34 gerçekten beceremiyorlar işini iyi yapanları tenzih ederim ama sanki zorla orada bulunuyor gibiler 😟